02.03.2015

19. Ania Świątczak - autografy i recenzja z koncertu

Cześć ! 
W dzisiejszym poście postanowiłam, że pokażę Wam moją kolekcję autografów jaką mam od Ani Świątczak. Oprócz tego pojawi się krótka recenzja z koncertu wokalistki, który odbył się w minionym tygodniu w Warszawie.
Jestem wielką i oddaną fanką Ani od 10 lat. Pierwsze dwa autografy dostałam dzięki uprzejmości jednej z jej fanek, natomiast resztę zdobyłam podczas równych spotkań z wokalistką. W chwili obecnej mam 43 autografy od wokalistki oraz 19 zdjęć. Za równo zdjęcia jak i autografy możecie zobaczyć poniżej:
Autografy:
Zdjęcia:
Autografy  jak i zdjęcia zdobyłam głównie po koncertach Ani. 
Krótka biografia gwiazdy:
Anna Katarzyna Magdalena Żeńca z, domu Świątczak urodziła się 30 marca 1977 r. w Lublińcu. Znana jest również jako Aniqa. Polska piosenkarka wykonująca muzykę na pograniczu popu.  W latach 2003–2010 członkini zespołu Ich Troje. W 2009 roku został wydany jej debiutancki album solowy Aniqa. Była żona Michała Wiśniewskiego, obecnie żona Michała Żeńcy.
Recenzja z koncertu Ani:
We wtorek 24 lutego w Kościele Dom, który mieści się w Warszawie odbył się koncert Ani Świątczak na, który to miały przybyć tylko panie, ale i nie zabrakło również kilku panów w tym męża Ani Michała Żeńca. Wokalistka podczas koncertu wykonała między innymi takie utwory jak „Patrzeć w niebo”, „The One” czy „Marzenie”. Poniżej możecie obejrzeć za równo nagrania jak i zdjęcia z koncertu:




Więcej zdjęć znajdziecie klikając tutaj.
Między piosenkami Ani pojawił się filmik z jej udziałem w, którym to wokalistka mówiła na temat tego jak powróciła do Boga oraz o tym jak wyglądało jej życie bez Niego. Po koncercie odbyło się spotkanie z Anią na, którym to porozmawiałam z nią na tematy za równo prywatne jak i związane z życiem zawodowym. Dowiedziałam się między innymi tego, że planowane jest spotkanie z Anią, które ma się odbyć w tegoroczne wakacje. Poniżej możecie zobaczyć moje zdjęcia z Anią, jej córeczkami oraz autograf:




Na koniec chciałam zaprosić Was na mój blog o Ani, który jest jedynym autoryzowanym blogiem wokalistki -- > aniasolo.blog.onet.pl. Bardzo się cieszę, że po dwóch latach przerwy udało mi się spotkać z Anią i mam nadzieję, że nie będzie to nasze ostatnie spotkanie. 

7 komentarzy: