16.05.2015

Recenzja z koncertu (9.05.2015r.)

W sobotę 9 maja miał miejsce koncert kameralny Ani Świątczak na, którym to miałam przyjemność być. Odbył się on w Good Time Radio Cafe w Poznaniu. Ania podczas niego wykonała takie utwory jak: "Daje Moje Serce Tobie", "Marzenie", czy "Nikt Nie Odbierze Mi Tego Co Mam w Tobie". Po między piosenkami wokalistka opowiadała między innymi o Tym, że warto kochać Boga oraz różne śmieszne historyjki. Poniżej możecie obejrzeć nagrania z koncertu:
  
Natomiast zdjęcia z koncertu znajdziecie klikając tutaj.
Po koncercie udało mi się dosłownie chwilę porozmawiać z Anią, oraz zrobić sobie z nią pamiątkowe zdjęcie i dostać autograf. Za równo zdjęcie jak i autograf możecie zobaczyć poniżej:

Na temat Ani możecie się dowiedzieć czytając ten post klik.

2 komentarze: