17.06.2015

38. Recenzja z koncertu grupy Exaited (Warszawa 14.06.2015r.)

Cześć ! 
Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją koncertu grupy Exaited, który odbył się w minioną sobotę w stolicy. Dowiecie się z niej między innymi tego co działo się podczas występu. Oprócz niej postanowiłam umieścić między innymi biografię zespołu żebyście się dowiedzieli czegoś na jego temat. Tak, więc bez przedłużania już przechodzę do recenzji:
W sobotę 14 czerwca w Warszawie odbył się koncert grupy Exaited. Wokalistka podczas niego zaśpiewała między innymi takie piosenki jak "Tylko Ciebie", "Nie unikaj" czy przebój Kory i zespołu Maanam "Cykady". Po między piosenkami wokalistka rozdawała swoje single, który udało mi się zdobyć i rozmawiała z publicznością. Krótko mówiąc atmosfera na koncercie była naprawdę super. Poniżej możecie zobaczyć trzy krótkie filmiki z koncertu oraz parę zdjęć:







Przepraszam Was za to, że mam tak mało materiałów, ale po prostu miałam słabą baterię w telefonie.
Udało mi się również zdobyć autograf od Agnieszki wokalistki zespołu oraz zrobić sobie z nią pamiątkowe zdjęcie, które z najdziecie poniżej:
Zdjęcie:
Autograf:
Płyta, którą dostałam:
Krótko o zespole:
Exaited - autorski projekt muzyczny Agnieszki Drewnickiej i Tomasza Sidoruka. Mieszanka nowoczesnych stylów muzycznych i tanecznych utrzymana w rytmach dance electro czy r'n'b  jest cechą  charakterystyczną dla twórców zespołu.  Współpracę zapoczątkował utwór "Taką chciałeś mnie"  prezentowany w
radiach lokalnych w 2005 roku. Pierwszy oficjalny singiel -  "Nie chcę" wydany w roku 2006 to autorska propozycja i początek przygody ze sceną muzyczną.
W 2008 roku zespół  zadebiutował  na scenie wielkiej imprezy Radia Eska "Hity na Czasie"  z kolejnym singlem - "We Can Dance"
który juz po krótkim czasie okazuje się letnim hitem  i pozostaje w czołówce list radiowych m.in gorącej dwudziestki radia Eska czy Planeta Fm.
"Show Me Your Affection"  okazuje się kolejnym strzałem w dziesiątkę. Zespół  zaproszony poraz drugi na imprezę Eski w Warszawie w 2009r
wystąpił na scenie obok największych zagranicznych gwiazd muzyki dance. Wyjątkowy utwór "Sunshine" otworzył drzwi do wytwórni w Barcelonie.
Hiszpańscy produceńci zainteresowani współpracą stworzyli z zespołem odrębny projekt pod nową nazwą Ines. Tak kolejna propozycja "Believe"
(w remixie Dj Nitro feat Ines) zagościł na europejskich listach radiowych w 2011r. "Naucz mnie kochać" - to najnowsza -  bardziej osobista propozycja
Agnieszki.  Utrzymana w stylu pop doskonale wpasowuje się w szereg utworów sentymentalnych nagranych we wcześniejszych latach.
Obecnie zespół pracuje nad  materiałem muzycznym, który zaskoczy nie tylko pomysłem i różnorodnym brzmieniem mocno tanecznych utworów, ale będzie to nowa odsłona której wierni fani z pewnością długo wypatrywali.
(ŹRÓDŁO: www.exaited.pl)
Krótko o wokalistce:
Nie znalazłam w Google biografii wokalistki, ale jeśli chcecie się czegoś o niej dowiedzieć to odsyłam Was tutaj.

3 komentarze: