18.01.2016

93. Barbara Kurdej - Szatan

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Barbary Kurdej - Szatan. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Barbara Kurdej-Szatan - urodziła się 22 sierpnia 1985 roku w opolu. Polska aktorka teatralna i telewizyjna oraz wokalistka. Absolwentka PWST w Krakowie. Od 2008 aktorka w Teatrze Nowym im. Tadeusza Łomnickiego w Poznaniu. Wraz z zespołem Soul City wzięła udział w drugiej edycji programu rozrywkowego X Factor. W 2013 wystąpiła w roli konsultantki ds. obsługi klienta w serii spotów reklamowych „Gwiazdy przeszły do Play” z udziałem celebrytów. Dzięki temu otrzymała nominację w plebiscycie „Kobieta Roku TVN Turbo 2013”. W czerwcu 2014 wraz z Katarzyną Pakosińską poprowadziła 51. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu. W lutym 2015 otrzymała Telekamerę „Tele Tygodnia” 2015 w kategorii Aktorka. 30 listopada 2015 otrzymała drugą nominację do Telekamer „Tele Tygodnia” 2016 w kategorii Aktorka. Jest żoną wokalisty zespołu Rh+, Rafała Szatana. Ma córkę Hanię.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

9 komentarzy:

  1. Gratulację!
    Zapraszamy - ADA FIJAŁ :)!
    http://autografypatrykaikingi.blogspot.com/2016/01/ada-fija.html

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulację http://michalpajak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam dopiero zaczynam zbieranie autografow moze wiecie kto wysyla autografy po wyslaniu maila.Szczegolnie interesuja mnie Seriale i Kluby pilkarskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, ponieważ nie wysyłam listów.

      Usuń
  4. Gratulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń